Saturday, January 15, 2005

Zwaar genieten hier! Nog maar 2 dagen en dan ben ik weer weg en eigenlijk wil ik Slagbaai Park nog zien en ook nog het Pekelmeer met de slavenhuisjes. Hopelijk lukt dat nog. En anders kom ik misschien wel terug in Maart. Dan heb ik weer vakantie en ik zit er heel sterk over te denken om terug te komen hier. Ik ben echt verliefd op dit eiland. De rust, de mensen, de woeste natuur en natuurlijk het klimaat.
Gisteren zijn we weer naar Sorobon geweest met de hele kliek. Wat een prachtig strandje is dat toch. Helaas waren we net te laat voor de surfles van 1 uur.
De les van 4 uur was weer te laat omdat we op tijd terug moesten zijn voor Happy Hour die Eric (eigenaar) elke vrijdagavond houdt. Een groot gedeelte van de buren komen dan altijd en ook een nederlandse carnaval vereniging. Ondanks dat er regelmatig een tropisch regenbuitje naar beneden kwam is het toch nog laat geworden. Zelf ben ik iets eerder naar bed gegaan.

No comments: