Tuesday, January 18, 2005

Ik ben weer thuis! Na een leuke afscheidsavond, waarbij kosten nog moeite gespaard zijn (foto's volgen nog) zat ik enkele uurtjes later in het vliegtuig naar Amsterdam. Ik heb het grootste deel van de vlucht geslapen dus lang heeft het niet geduurd voor mijn gevoel. Thuisgekomen genoten van het gezelschap van mijn katten. T.v. aan, samen op de bank en gewoon weer in slaap vallen. Zuslief belde me wakker. Heb geprobeerd een fatsoenlijk gesprek met haar te voeren maar echt wakker worden lukte niet. Ik besloot dus maar snel te gaan slapen. Even nog moeders bellen om te zeggen dat ik er weer ben. En tja, dan ben je ineens weer klaarwakker!
Dus maar even mijn foto's gedownload en de filmpjes bekeken van mijn afscheidsavond. Je begrijpt misschien dat het niveau hoog was. Ik heb dan ook wat af zitten lachen hier in mijn eentje. Hier en daar ook een glimlach.
God, wat mis ik Bonaire!
Meestal ben ik wel weer blij om thuis te zijn na een vakantie. Alles lekker weer eigen enzo maar dit keer.........................nee.............ik baal! Het enige leuke is dat ik weer bij mijn monsters (katten) ben. Voor de rest was ik net zo lief weer terug.
Hier nog even een fotoimpressie. Er volgen er nog meer. De oudsten staan op een CD die ergens onder in mijn halfuitgepakte koffer ligt (hoop ik).

Image Hosted by ImageShack.us

Elma en ik op het bootje naar Klein Bonaire

Image Hosted by ImageShack.us

Snorkelen op Klein Bonaire

Image Hosted by ImageShack.us

In de verte "Groot" Bonaire.

Image Hosted by ImageShack.us

Door het bootje (watertaxi) weer afgezet op de kade van Kralendijk

Image Hosted by ImageShack.us

Caribbean Chillout , het appartement.

Image Hosted by ImageShack.us

Caribbean Chillout, de tuin met bar

Image Hosted by ImageShack.us

Zondag gingen we onze brommers weer inleveren tot mijn grote spijt. Echt het ideale vervoermiddel. Je neemt veel meer op van je omgeving dan in een auto.

Image Hosted by ImageShack.us

Bovendien is het verkeer er zo rustig dat de risico's klein zijn in vergelijking met bijvoorbeeld Griekenland

Image Hosted by ImageShack.us

Kralendijk, evenals de volgende foto's

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Het strand bij Bongos


Zucht!

No comments: