Monday, January 10, 2005

Gister om half vijf 's ochtends zijn we geland, na 9 en een half uur vliegen. Flamingo Airport, Bonaire. De kist was tot op de laatste stoel gevuld. Er waren in totaal 16 IPB-ers. Flink mazzel gehad dus dat we met zijn 5-en meekwamen.
De KLM-crew was heel vriendelijk en heeft ons goed verwend. Er zat nog een ex-collega bij. Altijd leuk om weer even bij te kletsen.
Eric stond ons al op te wachten en in zijn pick-up reden we naar zijn appartementen Caribbean Chill Out.
Om half 6 's ochtends zaten we lekker aan het bier. Polar, geïmporteerd uit Venezuela. Smaakte erg goed moet ik zeggen, ondanks het (lokale) vroege tijdstip.
Ik kan dit appartementencomplex trouwens bij iedereen aanraden die gaat ipb-en of zelfstandig accomodatie boekt. Kleinschalig, relaxed en ontzettend mooi. Hieronder wat foto's uit Eric's bestand.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ik slaap in het tweede huisje van links. Is een studiootje ingericht in Afrikaanse stijl.
Na een paar uurtjes slapen zijn we na het ontbijt met Eric boodschappen gaan doen. Hoewel het in niks lijkt op onze hightech supermarkten zijn wel alle nederlandse produkten verkrijgbaar zoals Bolletje beschuit, de Ruyter hagelslag etc. etc. Anderzijds zag ik ook weer veel amerikaanse produkten.
De rest van de dag hebben we lekker gechilled bij het zwembad. Acclimatiseren. 's Avonds de barbecue aangestoken, wat sla gemaakt en eten maar. Wat een leven!
Vanochtend was ik om half negen wakker en ben met de kinderen van Elma en René een stukje gaan lopen. Onderweg kwamen we wilde ezels tegen en uiteraard niks anders dan salamanders of hoe die beestjes ook mogen heten, die voor je voeten wegschieten de bosjes in. We liepen ook nog langs een meertje waar een stelletje Pelikanen stonden. Vlakbij het Plaza van der Valk hotel hebben we bij de Old-Inn een ijsje gegeten en toen op ons dooie akkertje in de brandende zon teruggelopen.
Leuke foto's gemaakt die ik helaas nu nog niet kan plaatsen. Tot nu toe is het me nog niet gelukt om hier foto's op te loaden maar donderdag arriveert Kurt (vriend van de gang hier) en die helpt me wel even. Dan dus waarschijnlijk wat meer foto's.
Ik word net geïnformeerd dat we zo naar het strand gaan dus ik zeg jullie van hieruit gedag.

No comments: