Monday, January 03, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

En dan ineens word je wakker en blijkt alles weer mee te vallen. Voor het eerst sinds anderhalve week voel ik me weer enigszins fit en zonder pijn. Ik had gelijk weer zin om gezellig te babbelen en belde goede vriendin Elma. Elma gaat de 10e naar Bonaire waar een vriend van hun een jaar geleden een appartementen complex is begonnen.
"Ik ga mee" riep ik voor de gein. Dat werd echter zo enthousiast ontvangen dat ik niet meer terug kan, laat staan dat ik terug zou willen. Ik heb dan toevallig ook vakantie dus dat komt echt mooi uit.
Ineens ziet alles er weer stukken beter uit. Ik voel me beter en heb ook nog iets onwijs leuks om naar uit te kijken.
Nu maar hopen dat er een beetje valt te ipb-en op Bonaire. De KLM gaat 2x per dag maar de vluchten zitten nog wel vaak vol hoorde ik.

Vanavond neem ik mijn laatste peniciline en dan mag ik morgen bij de huisarts laten controleren hoe het nu met mijn witte bloedlichaampjes is gesteld.

En dan nu iets heel anders. Collega en medeblogger Daan, beter bekend onder de meesten als Didimon heeft een zoon gekregen vannacht. Tjebbe. Gefeliciteerd Frouk en Daan!
Image Hosted by ImageShack.us

Wat een prachtventje hé. Als je het hele verhaal wilt lezen en meer foto's wilt zien moet je even naar Daan zijn blog gaan. Je moet wel lid zijn van ATC-box maar daar kun je je gratis voor inschrijven en is zeker voor luchtvaartliefhebbers heel erg de moeite waard.

No comments: