Sunday, January 23, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

In Bonaire zei ik tegen Elma dat ik nog nooit een Banjul heb gedaan in al die jaren dat ik nu bij de toko werk. Dat werd gelijk afgestraft. Mijn 3e vlucht na mijn vakantie was, je raadt het al, een Banjul!
Banjul is de hoofdprijs der hoofdprijzen. Alles bij elkaar werk je zo'n 16 uur. Ik kan je vertellen, dat is killing!
Zou vandaag eigenlijk naar de verjaardag van mijn moeder gaan maar heb afgebeld. Het zombiegevoel heeft weer toegeslagen.
En toch leek het niet zo lang. Ik had dan ook een gigantisch gezellige crew bij. Dat scheelt stukken!
De passagiers waren ook weer okay! Aardig wat Gambianen aan boord. Veel uitbundiger gekleed dan de Nederlandse passagiers en ook een uitbundiger gedrag. Leuk om te zien die verschillen. En wat een sjansballen zijn die mannen zeg!
Collega C. en ik werden aan het eind van de vlucht zo melig als ik weet niet wat en moesten om alles lachen. Vooral om onze eigen flauwe grappen. Puur vermoeidheid maar toch leuk.
Maar het blijft een ontzettend lange dag!

No comments: