Wednesday, January 05, 2005

Update:
Een vriend van mijn broer (Konijn) laat bij de comments weten dat het jongetje inmiddels met zijn vader is herenigd. Heel goed nieuws dus!

Update 2:
Ik heb me ontzettend geërgerd aan het gedrag van Remkes and that is putting it mildly. Het is echter niet bij me opgekomen daar wat over te schrijven. Maar dat hoeft ook niet meer. Klik hier om te lezen wat medeblogger Peter er over denkt. Ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven.
-0-0-0-0-0-0-0-0-0-


Wat is het soms oneerlijk. Al 2 dagen loop ik me ontzettend te verheugen op het onverwachtse tripje naar Bonaire.
Elma heeft gisteren de IPB tickets gehaald en belt me 's avonds nog even terwijl ik al in bed lig om te vertellen dat het er overdag een graad of 30, 31 is en 's avonds rond de 27. Het water is 30 graden. Het lijken heel belangrijke gegevens.
En dan krijg je een mailtje van je nichtje met deze foto.

Image Hosted by ImageShack.us

The boy about 2 years, from Khoa Lak is missing his parents. Nobody knows what country he comes from. If anyboy knows him please contact us by phone
076-249400-4 ext. 1336, 1339
or e- mail: mailto:info@phuket-inter-hospital.co.th

En natuurlijk weet je dat het leven door moet gaan maar toch..........dat smoeltje....zo eenzaam........dan moet je toch heel even een brok wegslikken.

No comments: