Sunday, January 30, 2005

Half 10 vanochtend stond ik al in de sportschool. En dat voor de 4e keer deze week. Ik vond het wel een aardige prestatie maar mijn lichaam denk ik ook. Die werkte niet echt mee en protesteerde af en toe een beetje.
Vanmiddag zijn we dus mensen uit Geneve op gaan halen. Het was vrij druk boven Geneve en we mochten niet op tijd vertrekken vanaf Schiphol.

Image Hosted by ImageShack.us

Om de verveling te verdrijven hebben we de film "Terminal" met Tom Hanks en Catherina Zeta Jones gekeken. Ik had er meer van verwacht. Een beetje langdradig. De film duurt maar liefst 128 minuten maar had volgens ons ook wel in 90 minuten gekund.
In Geneve was het echt wel koud. Er lag ook sneeuw. Leuk voor onze passagiers want die gingen om te skiën bleek later.
We hadden maar 68 passagiers die we moesten voorzien van een broodje en een drankje. Ik kan dus niet zeggen dat we erg hard gewerkt hebben. Piece of cake! Ach, ook wel eens lekker, toch? Met heel de crew nog een drankje in de crewroom gedaan. Beetje nakletsen enzo maar toen de rokers nog een tweede keer naar het rookhok gingen vond ik het wel weer welletjes en ben huiswaarts gegaan.

No comments: