Friday, January 21, 2005

Vandaag alweer mijn tweede vlucht gedaan. Lekkere tijden, midden op de dag. Niet te vroeg op en niet te laat thuis. Net een kantoordag!
Achterin zat een groep mannen die op het laatste moment aan kwamen kakken. Je kent dat wel. Heel belangrijke mensen! Vooral één man.
Zijn (te grote) koffer zette hij in het gangpad zodat deze tijdens het tellen mijn weg blokkeert.
Luidruchtig verkondigt hij aan zijn vrienden dat er geen plek is voor zijn koffer. Ik zet even de koffer opzij en maak mijn telling af.
Dan vraag ik aan de man of ik de koffer voor hem naar het vrachtruim zal laten brengen.
Nee, hij heeft hem liever in de cabine (wist ik wel).
"Dan zal u er toch een plekje voor moeten zoeken mijnheer."
Zo, ook weer opgelost.

Ach, verder viel het nouveau riche gehalte erg mee en hadden we gezellige passagiers. Bij nadering en start vanaf Nice aardige turbulentie. De flessen water vielen uit het niet gelockte kastje. Op het werkblad stond een glas met M&M's. Tuurlijk! Die gingen ook om.
Het was weer een leuk dagje met de stichting.

No comments: