Sunday, January 02, 2005

Vanochtend nog even gechat met M. Een collega waar ik mee samenwerkte bij Air Paradise. Harstikke leuke meid die nu in Abu Dhabi zit en daar voor Gulf Air werkt.
Dat was dan weer zo'n beetje het hoogtepunt van mijn dag. Voel me nog steeds brak hoewel al minder.
De 4e is mijn nieuwe kuur op en moet ik even terug naar de huisarts om te kijken hoe het er voor staat met de infecties.
En wat schrijf ik in de tussentijd hier op dit blog? Zoveel maak ik niet mee dus.
Misschien even terug gaan naar mijn laatste vlucht waarbij ik me voorstelde aan de captain met de woorden:"Ik ben alles".
Klinkt verwaander als het is hoor. Terwijl we elkaar een hand gaven wilde ik hem gaan vertellen waar ik nog op wachtte c.q. mee bezig was. En hij dacht slim te zijn en gelijk koffie met alles te bestellen.
Dus "Ik ben bezig om.......... en de herhaling van zijn woorden "Koffie alles" werden samengevoegd tot "Ik ben alles".

Diezelfde vlucht heb ik na de landing in Hurghada aan de passagiers die met ons meereden naar Amsterdam gevraagd nog even te blijven zitten.

No comments: