Saturday, January 29, 2005

Om 5 uur 's ochtends loop ik naar mijn auto. Bij het bushokje zitten een stel dronken jongens. Oh ja, het is weekend! Normaal ben je rond deze tijd de enige op straat. Als je 2 auto's bent tegengekomen voordat je op de A4 zit is het erg druk. Vannacht dus weer veel auto's tegengekomen. Is toch een heel ander gevoel dan wanneer je zo maar alleen op de snelweg rijdt.
De vlucht ging dus naar Faro. Ik ben begonnen met een stel koppen koffie. Geen gezicht toch, een gapende stess!
De captain had een heerlijk appeltaartje meegenomen. Gelukkig had ik gisteren getraind, dan mag je best wel wat fouts eten vind ik.

Image Hosted by ImageShack.us


Op Faro was het koud! Voor mijn gevoel nog kouder dan in Nederland.

Image Hosted by ImageShack.us

Op de terugweg hadden we een collega en zijn moeder aan boord. Het is bij ons een gewoonte om wat lekkers voor de crew mee te nemen als je IPBt. (indien plaats beschikbaar, gereduceerd tarief). Altijd lekker natuurlijk.
Maar wat we nu kregen gaat het woord lekker te boven. Pasta de Natas, ook wel afgekort tot Natas. Het hield het midden tussen een gebakje en een cakeje. Het was nog een heel klein beetje warm. Zo vers! Het kwam van een verse bakker. Niet even een snel gekocht zakje snoep. Kijk, dat soort collega's moet je te vriend houden.
Iedereen die naar Portugal gaat raad ik aan om minimaal één keer Natas te proeven. Dan wel bij een verse bakker. Ik garandeer je...............alsof er een engeltje over je tong pist.
Morgen dus maar weer naar de sportschool!

No comments: