Monday, May 09, 2005

Vanochtend lekker uitgeslapen, ik moest tenslotte nog laat gaan werken. Toen kwam er een telefoontje van crewcoördinatie. Vast vertraging, dacht ik nog, toen ik op mijn nummermelder keek.
Eerst maar eens vragen hoe het met ze ging. Het ging goed. Hoe het met mij ging?
"Ja ook goed, ik ga vanmiddag naar Faro."
"Nee hoor"
"Oh, ik werd gisteren gebeld dat ik vandaag moest melden voor een Faro"
"We zagen net dat we je eigenlijk niet nodig hebben, dus je bent vrij"
Wat een kado hé? Eigenlijk heb ik een werkweek van niks gehad. Heerlijk!
Dat gaf me mooi de gelegenheid om mijn moeder maar eens te verrassen. Het was tenslotte moederdag.
Ze was er heel blij mee en ik werd getrakteerd op een heerlijk diner. Is het moederdag word ik nog verwend. Geen slechte dag al met al!
Na het eten nog even bij een vriendin langs gegaan. Heerlijk zitten beppen!
Een onverwachts leuke dag dus! Soms zit het mee.............

No comments: