Tuesday, May 10, 2005

Even een snelle update want ik zie in het tagboard dat mijn koelvriescombinatie de gemoederen wel bezig houdt.
Hij zou dus voor 12-en bezorgd worden. Je voelt de bui al hangen natuurlijk.
Om 12 uur ben ik maar eens gaan bellen waar ze bleven. Beetje vertraging, file onderweg etc. Nu zou het vóór 13.00 uur worden. Dat werd uiteindelijk 14.00 maar een kniesoor die daar oplet.
Vanavond is er iemand gekomen om hem te installeren. Dus hij staat (is ingebouwd moet ik eigenlijk zeggen) maar is nog wel een beetje leeg. Een paar flessen rosé, cola en 2 kuipjes smeerkaas. Lekker opgeruimd staat het. Ik ben bang dat dat niet lang zo blijft.

Oh ja, nog even een heel ander onderwerp. Een vraag eigenlijk. Weet iemand waar ik een sim-lock kan laten verwijderen. Ik weet zelf alleen de zwarte markt in Beverwijk maar vind dat wel een eind rijden voor zo'n klein klusje.

No comments: