Sunday, May 15, 2005

Op weg naar Milaan. Boven de zwitserse Alpen ter hoogte van Innsbrück kom ik toevallig in de cockpit en zie dit mooie plaatje. Ik kan hier nog steeds van genieten na al die jaren vliegen. Zal het ooit wennen?

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Gisteren stond ik standby en ben opgeroepen voor Dalaman. Alles verliep zoals een leuke vlucht hoort te verlopen.
Op Dalaman was het 27 graden. Heerlijk zeg.

Image Hosted by ImageShack.us

Ik vind het een mooie luchthaven. Erg verzorgd ook. Tenminste dat wat ik kan zien. Ik ben nog nooit in het luchthavengebouw geweest.

Image Hosted by ImageShack.us

Je staat zo dichtbij die prachtige bergen.

Image Hosted by ImageShack.us

De bagage is uitgeladen en wacht op vervoer naar de bagageband.

Image Hosted by ImageShack.us

Bekende en minder bekende luchtvaartmaatschappijen.

Image Hosted by ImageShack.us

De bagage wordt opgehaald. Even inhaken.

Een klein half uur later beginnen we weer met instappen. We wisten dat er 41 kinderen zouden komen. Dan zet je je stiekem wel een beetje schrap.
Het ene mooie vlechtenkapsel na het andere komt aan boord. Het lijkt wel of alle meisjes hun haar in turkije hebben laten doen.
Ook nu weer geweldig leuke passagiers.
Na mijn "welkom op Schiphol speech" krijgen we een applausje. Nergens voor nodig natuurlijk maar toch geeft het me altijd wel het gevoel dat we het weer goed gedaan hebben.
Bij het uitstappen allemaal bedankjes. En dan sluit je je vlucht toch lekker af.

No comments: