Monday, May 02, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

Keelontsteking sucks! De eerste nacht had ik 40 graden koorts daarna werd het met behulp van de medicijnen gelukkig steeds minder. Vannacht heb ik voor het eerst doorgeslapen zonder wakker te worden van "de messen die door mijn keel sneden" bij het slikken.
Ik heb nog wel een opgezette klier en lichte keelpijn maar voel me al 10x beter.
Het is trouwens verschrikkelijk om je de avond voor koninginnedag ziek te moeten melden.
Ik had om 3 uur 's ochtends een vlucht en had zo'n medelijden met de collega die voor mij opgeroepen werd. Die hoopte natuurlijk juist die dag niet opgeroepen te worden en zich na afloop van de standby in het feestgedruis te kunnen storten. Dikke pech voor deze collega dus!
En natuurlijk was ik bang dat sommige collega's denken dat je lekker aan het feesten bent want dat zijn dingen die gebeuren.
De enige feestgangers in mijn huis waren echter de bacteriën in mijn keel. Die hielden een geweldig koninginnebal! Grote opkomst ook!
Maar goed, dat ligt weer achter me en ik hoop snel weer aan het werk te kunnen.
De 4e komt mijn nieuwe koelvriescombinatie dus ik hoop dat ik mijn late vlucht kan behouden als ik mij vanavond of morgen beter meld anders moet ik iets verzinnen. Het was allemaal net zo mooi gepland. Ziek zijn gooit altijd weer roet in het eten. Bah!

No comments: