Monday, May 23, 2005

Een uur of 11 's avonds, de vlucht net afgerond en bijna bij het gebouw aangekomen. Ik mis iets.........maar wat........oh shit.........mijn handtas staat nog op de kist.
Dan zit er maar één ding op. Teruggaan. Wel weer een rottig end lopen op je hakken maar gelukkig stonden we op de C-pier, die is niet zo lang.
De C-pier is helemaal leeg. Ik ben de enige die er loopt. De loopbanden springen aan nadat ik mijn eerste stap er op zet. Spooky hoor!
Ik moet terugdenken aan lang geleden toen ik samen met mijn moeder in een verder helemaal lege Kuip stond. Ook zo raar.
Sommige gelegenheden zie je eigenlijk nooit leeg. Als dat dan perongeluk wel een keer gebeurt geeft dat zo'n bizar gevoel.

Mijn weekend is weer begonnen. 3 hele dagen vrij. En nu ga ik daar alvast over dromen. Welterusten.

No comments: