Sunday, May 22, 2005

Meestal denk ik er elk jaar rond half mei weer even aan. Dit jaar heeft het tot vandaag geduurd tot ik het me realiseerde. Weer een jaar voorbij! Ik rook al 6 jaar niet meer! En ik ben daar trots op!
Ik denk dat van iedereen die ik ken ik de meest verstokte roker was. Tot grote wanhoop van mijn moeder die natuurlijk het beste wil voor haar dochter en roken hoort daar niet bij.
Niemand in mijn omgeving dacht dat ik, off all smokers, het zou kunnen.
En hoewel ik ook heel vaak gestopt was zonder resultaat wist ik deze keer dat ik nooit meer zou gaan roken. Ik was er gewoon van overtuigd. Ik vond het ook veel makkelijker dan alle andere keren. Had er bijna geen moeite mee.
Ik denk dat ik er gewoon (eindelijk!) aan toe was.
En nu kan ik het zeggen: "Ik rook al 6 jaar niet meer". Goed hé ma?

No comments: