Monday, May 09, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

Temptation Island, ik ben er aan verslaafd. Het is je reinste Pulp TV en ik smul ervan.
Ik keek altijd met een buurvrouw samen onder het genot van een wijntje maar helaas is ze verhuisd naar Hoogvliet en dat is een beetje ver rijden voor het samen kijken van een aflevering.
Nou kijk ik dus alleen en smul er nog steeds van.
Ik zit alleen met een brandende vraag. Wie is in godsnaam toch die Dennis? Ik ken hem. Ik weet het zeker. Ik zie mezelf zo met hem staan praten. De vraag is alleen wanneer en waar was dat?
Ik zit me nu al weken te ergeren dat ik er niet op kan komen. Wie kent hem ook? Wie helpt mijn gepijnigde hersens aan wat rust?
En weet je wat ook zo raar is? Toen ik een foto van hem aan het zoeken was stuitte ik op een weblog waarbij de blogger zich precies hetzelfde afvroeg.
Dennis is barman van beroep dus zal iedereen wel denken dat ik wel eens een drankje bij hem heb besteld maar ik weet zeker dat dat het niet was.
update:
Ahum................ik schaam me diep. Als ik iets verder had gekeken dan mijn neus lang is dan had ik gezien dat het antwoord ook gegeven wordt op die site. Hij heeft in Big Brother gezeten. Vandaar dus.
Eén van de belgische stelletjes heeft trouwens ook al in de vlaamse serie van Het Blok gezeten. Het gaat er op lijken dat de stelletjes een beetje gechartered moeten worden en uit de oude doos worden gehaald.
Alles over de smerige details rond het belgische stel lees je hier. Zij bleken al geen stel meer te zijn voordat ze begonnen aan Temptation Island.
Ik zou er niet van staan te kijken.
Enige jaren geleden hadden wij een collega die in het programma van Gijs Staverman, de Love Test deed met zijn (vrouwelijke) partner. Hij faalde jammerlijk en stond zelfs flink te tongen met een Brazilliaanse schoonheid waaruit maar weer bleek wat een goed acteur hij was. Hij viel namelijk helemaal niet op vrouwen!

No comments: