Saturday, May 07, 2005

Broertjelief vroeg mij een banner voor zijn website te fabriceren. Mijn creatieve brein sloeg gelijk op hol en maakte de meest flistende banners waarvan hieronder één voorbeeld.
Image Hosted by ImageShack.us

Nou heeft broertjelief een wat behoudender smaak dan ik en weet bovendien altijd heel goed wat hij wil dus na enig overleg is het allemaal wat afgezwakt en gaat het deze kant op:
Image Hosted by ImageShack.us

Ben benieuwd wat het uiteindelijk zal gaan worden.

Vandaag ben ik tot mijn grote blijdschap weer niet opgeroepen, wat een mazzel, in het weekend nog wel.
Ik voel me nog steeds niet top. Zal wel een staartje van de keelontsteking zijn en de nachtvlucht Las Palmas maar heb nog keel- en hoofdpijn.
Morgen in ieder geval nog even een Faro en dan ben ik weer klaar en heb weekend. Denk dat ik maar rustig aan doe dan.

No comments: