Tuesday, May 17, 2005

Ik ga ermee stoppen. Op het intranet van mijn werkgever stond weer een stukje over het hebben van een weblog. Ik weet niet goed hoe ik het moet lezen. Het is voor velerlei uitleg vatbaar maar ik heb er gewoon geen zin meer in. Mijn baan is me te belangrijk om een risico te nemen.
Aangezien ik nooit de naam van mijn werkgever gebruik zal het wel loslopen denk ik maar toch.............je weet maar nooit.
Misschien dat ik hier nog zal verhalen over zaken buiten mijn werk om maar ik moet het even aankijken. Vind ik dat wel leuk? Ik weet het (nog) niet.
In ieder geval vanaf nu hier geen luchtvaartverhalen meer.

Image Hosted by ImageShack.us

In ieder geval vanavond een Monopoly-avondje bij een vriendin en oud-collega in Amstelveen.
Vriend en collega Gerben komt ook maar weet nu al dat hij verliest omdat hij een gat in zijn handen heeft. Heb ik trouwens ook! Ik kan me dan ook niet herinneren ooit met Monopoly gewonnen te hebben.
Dat wordt dus straks een heel spannend verhaal hier! Hou het in de gaten!

No comments: