Friday, February 04, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

Voor het eerst vernam ik over Schnappi op de blog van Didimon. Waar gaat dit over? Nog nooit van gehoord. Gister vertelde collega J. dat hij Schnappi al kotsbeu was. Hij hield niet zo van die hypes. En ik had er nog nooit van gehoord! Heb ik op een andere planeet geleefd ofzo? Hoe ziet Schnappi eruit? Hoe gaat het liedje?
Vanochtend las ik de blog van Peter. Gelukkig bleek deze ook een klein beetje achter te lopen maar hij had al wel een spelletje gevonden waar je Schnappi neer kan schieten. Misschien iets voor collega J. Hij heeft zelfs de tekst gepubliceerd dus kan je lekker meezingen!
Bij het zoeken naar een leuk plaatje van Schnappi om deze blog een beetje op te leuken bleek pas echt hoe ik achter loop. Echt duizenden hits. Je kan schnappi zelfs al bestellen als ringtone of wallpaper.
Terwijl ik dit schrijf luister ik naar het liedje via de site van warumdarum waar je ook gelijk mee kan bleren. Ook daar staat de tekst vermeld.
Het zit er in bij mij hoor............schni schna schnappi..........een echt carnavalsliedje trouwens!

No comments: