Tuesday, February 22, 2005

Vluchtje Barcelona afgelopen zondag verliep zoals alle andere vluchten. Behalve dan dat we een heuse prins en een bekende presentator aan boord hadden. Toch leuk om iemand van het koningshuis aan boord te hebben die dan heel normaal in het midden van de cabine gaat zitten (veel "belangrijke" mensen regelen rij 1). Hij bestelde een flesje wijn met borrelnootjes en gedroeg zich als de perfecte passagier. Gewoon vriendelijk!

Om een uur of 2 kon ik mijn hoofd op mijn kussen leggen maar kon de slaap niet vatten. Dat heb ik wel vaker na een avondvlucht. Dan heb ik energie over. Nooit na een ochtendvlucht, dan val ik 's middags op de bank in slaap.
Desondanks de wekker op vroeg gezet want ik had met A. afgesproken in de sportschool. We gingen naar de Total Body les. Het was mijn eerste keer op deze les. Hartstikke leuke les maar vanochtend stond ik op en kreeg mijn benen niet gestrekt door de spierpijn. Dus half kreupel, als een oud wijf, naar de keuken gelopen waardoor de spieren weer wat soepel werden en ik me weer kon strekken.
Onnodig misschien om te zeggen dat de spierpijn in de loop van de dag alleen maar erger is geworden.

Anyway, na de les even samen een bakkie gedaan en vervolgens naar de supermarkt waar ik naast de boodschappen een lekker flesje rode wijn uitzocht.
Ik werd om een uur 15.00 verwacht bij vriendin (en ex-collega) Monique die voor mij en Gerben ging koken.
Ze had weer heerlijk gekookt en ik had buikpijn van het lachen.

Na het eten en een kop koffie even door gereden naar zuslief in Almere omdat ik daar mijn make-up tasje had laten liggen samen met mijn digitale camera. En beiden zijn voor mij onmisbare items.

Bij zus ook nog lekker wat gedronken en gekletst en even de lucht vervuild in de huiskamer vanwege de 6 tenen knoflook die Monique in de pastasaus had geprakt.
Trouwens, ook nog een heerlijke dip bij de chips gehad daar. Heel makkelijk te maken van een rauwe avocado, zout, peper, knoflook en wat olijfolie.

Al met al de hele dag flink op sjouw geweest en vandaag een lekker dagje voor mezelf gehouden op een kop koffie bij de buurman na.
En ook nog even naar de copy shop geweest om een foldertje dat ik voor Caribbean Chillout heb gemaakt te laten kopieren.

Image Hosted by ImageShack.us

Klik hier om naar de website van Caribbean Chillout te gaan.
Via de msn hoorde ik van de eigenaar dat twee van mijn Balivrienden er nu zitten na een rondreis door Peru. Ik hoop dat ze er een leuke tijd zullen hebben.

No comments: