Tuesday, February 15, 2005

Net thuisgekomen en de score staat nu op 3 valentijnskaarten. Ik denk dat ik weet van wie nummer 3 komt.
Met zuslief naar de film geweest in Almere. Wat een mooie nieuwe bioscoop met de grootste filmschermen van Nederland (of was het nu Europa?). Heerlijke stoelen ook en een geweldig leuke film waarin JLO eindelijk eens goed acteert. Of misschien speelt ze voor het eerst een rol waarin ze tot haar recht komt. Het is geen onwijs moeilijke film. Lekker ontspannend en komisch en ook nog eens romantisch. Best wel een gewaagde rol voor sexbom Richard Gere die hier echt wel zijn vrouwelijke kant naar voren laat komen.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Hier vindt je de trailer.

Daarna nog even een glaasje rosé bij Anno gedronken. Als je van trendy en clean houdt dan is dat de place to be. Zelf hou ik meer van gezellig en warm maar je moet alles een keer geprobeerd hebben. In ieder geval hebben de zusjes weer eens lekker bijgeklept. Volgende keer gaan we gewoon weer naar Le Baron.

Als ik om een uur of 11 wegrij lijkt het ineens van het ene op het andere moment winter te worden.
Ik rij al bij Aalmeerderzand een sneeuwbui in en na Diemen is de weg ineens helemaal wit en wordt er niet harder dan 80 gereden.
Thuis gauw de verwarming opgedraaid want het lijkt binne wel kouder dan buiten. Ik heb nog steeds ijskoude voeten en handen. Nog maar 5 weken, dan zoek ik de warmte weer op. Was het maar vast zover. Ik haat de winter.

Nu duik ik lekker mijn door de kruik voorverwarmde bedje in.

No comments: