Friday, February 25, 2005

Vandaag heb ik Mieke voor het eerst "live" gezien. Toch grappig dat je iemand al hebt ontmoet via het net en elkaar dan pas echt ziet. Het was een hele gezellige ontmoeting. Natuurlijk hebben we even samen een bakkie in de pantry gedaan.

Image Hosted by ImageShack.us

Even snel naar Pisa op en neer. Dacht ik! Hier hangen we ergens boven de Alpen. Volgens mij zie je hier de Matterhorn nog op.

Image Hosted by ImageShack.us

Halverwege kreeg ik al van de gezagvoerder te horen dat het zicht dusdanig was dat er misschien niet geland zou kunnen worden. Bijna altijd trekt dat op tijd weer bij. Vlak boven de baan voelde ik de kist weer omhoog getrokken worden. Een doorstart dus. Enfin, nog een keer geprobeerd maar helaas................ Het werd uitwijken naar Genua.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

De passagiers waren fantastisch. Veel vragen van de passagiers uiteraard en veel regelen. Tussendoor nog een service op de grond gedaan dus wel een soort van druk maar toch, als passagiers het zo makkelijk opnemen scheelt het een slok op een borrel. 9 mensen verlieten ons in Genua.
De rest ging weer mee terug naar Pisa toen de laaghangende bewolking weer was verdwenen.
Op onderstaande foto zie je de toren! Het is even zoeken. Met dank aan de co!

Image Hosted by ImageShack.us

Drie uur te laat gingen we terug naar Amsterdam en ook dit keer waren de passagiers er vrij relaxed onder. Geen onvertogen woord terwijl bij navraag bleek dat ze helemaal niet zo goed geïnformeerd waren door de afhandeling op Pisa. Wat een toppertjes hé?

Net nog even snel het nieuws op internet doorgekeken en gelezen dat wij twee nieuwe bestemmingen hebben gekregen, met ingang van vandaag. Reus en....................u raadt het al..............Genua!

En nu snel slapen om 03.30 melden morgen en moet echt proberen wat uurtjes slaap te maken. Ik dacht eigenlijk dat ik van de vlucht afgehaald zou worden maar ik mag hem blijkbaar nog doen en wordt hier later voor gecompenseerd.
Welterusten!

No comments: