Monday, February 14, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

Happy Valentine! Ik heb al één ecard ontvangen. Wel van een vriendin maar toch..........
Ik probeerde haar er nog eentje terug te sturen met een man die met behulp van een afstandsbediening de badkamer voor je ging schoonmaken, schoudermassage gaf etc. De ideale man dus. Misschien toch een beetje saai? Zo'n man die geen tegengas geeft?
In ieder geval heb ik het 2x geprobeerd maar de server van Hallmark was van slag. Blijkbaar leeft Valentijnsdag toch wel in Nederland.
Zo even naar zuslief in Almere waar ze mijn haar een Matrixbehandeling gaat geven. De salon is natuurlijk dicht op maandag dus alle tijd voor mij en mijn kapsel.
Ik wens je veel liefde vandaag!
Image Hosted by ImageShack.us


update 13.12
Ik heb nog een e-card ontvangen! Jippie! Van iemand@ergens.nl. Ik vermoed dat dat iemand was die ergens woont en daar mijn blog heeft gelezen en dus een leuk grapje uithaalt. Maar als vrouw zijnde ben je dan toch supernieuwsgierig wie dat dan wel was. Dat zit nu eenmaal in onze genen!
Anyway, moet nu echt rennen. Richting Almere.

No comments: