Friday, August 06, 2004

Vanwege een aanhoudende ontzettende hoofdpijn heb ik mijn blog even een dag of 2 gelaten voor wat het is.
Ik moet dus even terug naar de meidenavond met het bezoek van onze nummeroloog/paragnost.
Ik zou één of twee eters hebben maar uiteindelijk werden dat er vijf. Dat werd dus delen. Snel nog een lekkere salade erbij gemaakt zodat er wat meer te delen viel en gelukkig had Mo een grote doos Festinis meegenomen dus het dessert was ook al geen probleem.
De rest van de avond was erg geslaagd en zette zich onder het genot van een roseetje, ook na het vertrek van onze paragnost door. Ik lag ergens tijdens de ochtend op bed.
Het geplande Bloemendaal bezoekje ging dus niet door vanwege de hoofdpijn. Gisteren voelde ik me weer stukken beter en werd er een bezoekje Dortmund gepland. Daar zit namelijk een griekse vriend c.q. ex collega van Mo die voor Easy Jet werkt. Bovendien heb je daar ook een concentratiekamp dat je kan bezoeken. Natuurlijk niet de meest opwekkende toeristische trekpleister die je je kan bedenken maar desondanks toch iets wat ik graag nog wel eens wil bezoeken. Het is toch een stukje geschiedenis.
Enfin, dat gaat dus niet door maar we blijven altijd welkom zei hij. En wat in het vat zit verzuurt niet.
Morgen gaan we naar de gay parade. Ben ik ook nog nooit geweest en ik denk dat ik daar vast nog wel een heleboel leuke foto's kan maken.


No comments: