Friday, August 20, 2004

Ik heb maar weinig gevlogen deze week. Dinsdag heb ik een snipperdag ingezet om bij de vergadering van onze vakbond aanwezig te zijn. De gemoederen liepen er hoog op en de CAO is dan ook weggestemd. Jammer van de goeie punten die er in zaten maar één essentieel punt zat toch zo hoog dat de meerderheid tegenstemde.
Vandaag heb ik een purserbeoordelingsgesprek gehad. Ik schijn het zo gek nog niet te doen. Altijd fijn om te horen. Verder heb ik het gesprek wel als positief ervaren. Als purser zijnde is er nooit eens iemand die jouw functioneren met je bespreekt en hoewel het een "papieren" beoordeling is, is het toch wel eens fijn om dit te bespreken.
Morgen zou ik een Alicante hebben maar de tandarts gaat voor. Brrrr.......ik hoor de boor nu al.
Overmorgen nog een Alicante op schema. Eens kijken hoe het weer daar is want hier is het natuurlijk huilen met de pet op.

Volgende week heb ik een vrij druk rooster met 6 indelingen waarvan verschillende taxiritten maar ook vluchtjes met de KLM naar Mullhouse en aan het einde van de rotatie vanuit Brussel naar Amsterdam. Eindelijk weer eens een stopje. Dat is voor mijn gevoel veel te lang geleden en ik kijk er dan ook wel weer naar uit.
Vriendin E. doet op dit moment de tegengestelde rotatie. Ik hoop dat ze het naar haar zin heeft.

No comments: