Sunday, August 22, 2004

Als ik nu een "applausgeluidje" aan dit stukje toe kon voegen dan zou ik dat doen. Wat een geweldige passagiers hadden wij gisteren. Op de heenweg 100 passagiers waarvan er een heel stel al op teletekst van de vertraging hadden vernomen en nog even lekker zijn gaan slapen. Sommigen woonden zo dichtbij dat ze nog even naar huis konden en anderen hadden 7 uur lang op de luchthaven gebivakkeerd.
Wij hadden ons al schrap gezet en ingesteld op op zijn minst een grommende passagier hier en daar. Maar niets van dat al. Er kwamen 100 vrolijke passagiers binnenstappen. Wat een geluk voor ons.
Terug zouden we 145 passagiers hebben. Sommige van deze passagiers hebben een huis in Alicante of omstreken en hebben het geluk daar nog even te kunnen blijven. De meesten waren echter vakantiegangers die door de touroperator of taxi op de normale tijd naar de luchthaven zijn gebracht.
Het werden uiteindelijk 140 passagiers waarvan er maar 3 (een beetje tot erg) boos waren. Lucky us!
Nou, had ik ook twee geweldig vrolijke collega's bij en hebben wij er alles aan gedaan om het voor de passagiers een beetje aangenaam te maken maar toch..........groot applaus ook voor deze passagiers!

Na landing kreeg ik een sms-je van de bbq gastvrouw dat de avond nog jong was en de borrel klaar stond. Dus snel naar huis, uniform uit, kleren aan en nog even snel een borrel gehaald.

Vandaag wilde ik eigenlijk gaan sporten maar heb lekker uitgeslapen. Misschien morgenavond nog even.
Morgen staat er een cultureel uitstapje op het programma. Muiderslot.
Foto's morgen of overmorgen te bezichtigen.

No comments: