Sunday, September 25, 2005

Het heeft me een snipperdag en vakantie-eenheden gekost maar ik heb wel mooi 5 hele dagen weekend genoten.
Maar aan alles komt een eind en vrijdag ging ik me weer netjes melden in Rotterdam voor een Londen. Kort vluchtje. Lekker begin.
Collegapurser Danny had een bekende op de terugweg en had deze vlucht aangevraagd. Altijd gezellig om met een oude bekende te vliegen.
De kist zat ver vol. Op vrijdagavond gaan mensen natuurlijk of terug naar huis of beginnen aan een leuk weekendje Londen of Nederland. Veel werd er echter niet besteld dus echt hard werken konden we het ook niet noemen.
Zaterdag mocht ik na wel 12 uur rust beginnen aan een driehoek Calvy, Alghero. Respectievelijk Corsica en Sardiniƫ.
Op de heenweg hadden wij wel 13 passagiers! Het seizoen loopt ten einde.
Prachtige luchthaven en een prachtige nadering op Calvy. Hier wil ik echt nog een keer naar toe om wat verder te kijken dan het grijze asfalt van de luchthaven.
Bovendien is Napoleon op dit eiland geboren dus ik neem aan dat er ook nog wel wat cultuur te snuiven valt.
Vervolgens met 103 passagiers door naar Alghero en vandaar uit met een volle bak terug naar het oude vertrouwde Schiphol.
Vanavond ga ik om 17.50 melden, weer op Rotterdam voor een Dublin en dan is het alweer weekend.
maar het is nu pas 10.25 en ik ga me nog even lekker in het zweet werken in de sportschool.

No comments: