Saturday, September 17, 2005

Hennie en ik hebben weer de thrill van het jaar beleefd. Een dagje Ikea! Wat kan een vrouw zich nog meer wensen?
De dag ervoor heb ik me meer dan een uur in het zweet gewerkt om zonder schuldgevoel een punt appeltaart bij de koffie te verorberen. Dat is namelijk de ultieme voorbereiding op een dagje shoppen. Koffie met taart!
Normaliter gaan we pas gillen op de trap naar boven, als we de bak met koopjes zien maar Hennie hield zich niet aan de regels en begon op de parkeerplaats al te gillen bij een poster van een mooie bank.
Om een lang verhaal kort te maken: elke centimeter van de winkel is bekeken en besproken en aan de kassa moest ik deze kast afrekenen.
Deze kast woog meer dan 100 kilo en het leek ons gezien de afmetingen van de 2 pakketten waar deze kast uit bestond raadzaam om hem te laten bezorgen.
Het bijbehorende nachtkastje heb ik gelijk meegenomen en zit al bijna in elkaar. Nog een deurtje en een laatje erin en dan is die klaar!
De kast is intussen ook afgeleverd maar zit nog veilig in de doos. Ik denk dat Hennie of buurman daar maar even mee moet helpen.
Verder heb ik ter plaatse besloten dat limoengroen nu ook in mijn huis geïntroduceerd moest worden. Ik heb een paar accessoires in die kleur meegenomen. Zelfs mijn katten, die erg trendgevoelig zijn, eten nu uit groene bakjes.

Gisteren mocht ik om half zes des avonds aantreden voor een Rotterdam-Faro-Amsterdam. Hoewel het een charter was hadden we toch nog aardig wat golftassen en tweede-huis-in-Faro bezitters aan boord.
Dat klinkt trouwens ongezelliger dan het was. Erg leuke mensen allemaal.
Terug zijn we ge-entertained door een dronkenlap en hebben we ons bezig gehouden met het opblazen van ballonnen voor een jarige collega.
Om 02.20 raakten de wielen van de onze kist weer het oude vertrouwde asfalt van de luchthaven Schiphol.
Het was 03.40 voordat ik vanaf P12 (sorry, ik kan het niet laten) richting huis reed.

Ik functioneer overigens het beste als ik 8 uur kan slapen en eigenlijk is 10 uur slaap mijn ideaal.
Dat ging ik echter niet halen omdat ik me had voorgenomen om van 12.00 tot 14.00 nog wat te gaan sporten en heb dus de wekker om 11 uur gezet.
Uiteindelijk heb ik "maar" van 12.30 tot 14.00 gesport maar ik ben best tevreden over mezelf.

No comments: