Monday, August 22, 2005

Soms zie je heel erg tegen een vlucht op. Vandaag was zo'n dag. Na al twee keer in alle vroegte uit bed gebeld te zijn wist ik gisteren al dat mijn standby van vandaag omgezet was in een driehoek. In mijn postvak lag netjes een schedule change. Volos en Kavala. Volos? Waar ligt dat dan? Wist niet eens dat we daarop vlogen.
Image Hosted by ImageShack.us

Misschien had ik het al eens gezegd ;-), ik haat driekhoeken. Als purser zijnde heb je het dan razend druk! Met heel erg veel lood in de schoenen begaf ik me dus vanochtend weer in alle vroegte richting Schiphol.
En hoe het dan mee kan vallen. Ik heb echt een onwijs leuke dag gehad. Echt weer een uitje met de stichting.
Allereerst zag ik dat er nog een purser op stond en ik gelowranked was. Relaaaaaaaaaaaaxed. Lekker nummer 2 spelen!
Ten tweede was het een top crew. We hebben de hele dag door gein gehad.
Eén van de meiden, een ex-dutch bird stess had nog geen hatrack foto's. Hebben we haar even snel in het hatrack gepropt natuurlijk!
Hopelijk stuurt ze ze snel naar me op, kan ik ze nog laten zien. Hé Charlotte?

No comments: