Sunday, August 21, 2005


Ik had weer eens een standby van 2-10. De derde in een rij van 4. Om 4 uur ging de telefoon. Melden voor een Milaan, Bergamo.
Ik had briefingroom 11. Ik zat er wel erg alleen te zijn. Mijn collega's kwamen maar niet opdagen.
Zouden ze me niet te vroeg hebben opgeroepen? Toch nog maar eens op de flightorder kijken. Nee, meldingstijd was toch echt 5.25. Ik snapte er niks van.
Gelukkig kwam Niels me halen. Er was nog een briefingroom 11. Alleen hing er daar een bordje met 11 en niet 12 zoals op die van mij.
Gezellige jongen trouwens die Niels. Vandaag vertelde hij over zijn tante Jannie.
Tante Jannie wilde afvallen dus ging ze op aquaplanning.
En ze vroeg zich ook af wie die acteur toch is. Hij heet Ko en doet in alle films mee. Je ziet hem bij elke aftiteling. Ko Starring. Ken jij hem?

Deed me denken aan een vriendin die ik vroeger had die vertelde dat ze de laatste tijd zoveel alcohol ophad dat ze er helemaal confuus voor was geworden.

En ken je die mop al (het is een ouwetje, dus waarschijnlijk wel) van die man die een bar binnenkwam en een constructie bestelde."
Barkeeper: "U bedoelt een consumptie."
Man: "Joh, wat introduceert mij dat nou".

En nu we toch met woordgrapjes bezig zijn. Hier nog een ouwetje van een collega die aan een passagier vroeg in welk hotel hij verbleef.
"Hotel Voucher" was het antwoord.

No comments: