Saturday, October 16, 2004

Vandaag dan toch doodziek wakker geworden. Gisteravond in bed had ik het al beurtelings warm en koud en dat had niks met Klaas te maken. Weinig beleefd dus! Of jullie moeten het spannend vinden om te horen over keelpijntjes, zakdoekjes, neusdruppels en vitaminepillen. Nee? Dacht ik al.
Gisteren kreeg ik vriendin Monique op visite die een uur later bij "onze" tandarts moest zijn dan ik. Ik heb meerdere vriendinnen die Monique heten maar deze woont (niet meer) in de buurt dus als ze er toevallig is moet er koffie gedronken worden natuurlijk.
Ze was enige tijd terug jarig en kreeg daarom deze armband van me. Even een fotootje van gemaakt voordat ze wegging.
Image Hosted by ImageShack.us

Vanavond voelde ik mezelf wat beter en heb nog een armband gemaakt maar deze hou ik lekker zelf.
Image Hosted by ImageShack.us

No comments: