Sunday, October 24, 2004

Image Hosted by ImageShack.us
"Is het nog gelukt met de kerstman?"
"Ja, die ligt plat"
De passagiers keken een beetje raar op toen ik dit gesprek met mijn collega voerde. Ik moest dus even uitleggen dat er een echtpaar aan boord was gekomen met een ontzettend grote kerstman die ze in Dublin hadden gekocht. En natuurlijk moesten we eerst even zoeken of we hier nog ergens ruimte voor hadden. En toen heeft mijn collega hem plat neergelegd in het hatrack.

Image Hosted by ImageShack.us


Ze zullen ook wel raar opgekeken hebben toen ik de cockpit belde en "Apekop" zei. Dat was namelijk het wachtwoord vandaag.
De sfeer aan boord was weer toppie. Ieren vind ik over het algemeen toch wel hele makkelijke en beleefde passagiers. Terug was het overgrote deel Nederlands en allemaal in een goede bui. Heel gezellig!
Terwijl ik aan het tellen was zei ik "En een baby" terwijl ik een streepje op mijn PDC (Passenger Distribution Card) zette.
"Ja", zei een jongen/man aan de andere kant van de rij "dat is nu een baby"
"Niet zo bijdehand doen, hé" zei ik.
Hij ging nog net niet huilen "Ik zal het nooit meer doen"
"Goed zo" antwoordde ik "zo hoor ik het graag".
Zoals ik al zei, een leuke sfeer aan boord.

No comments: