Thursday, October 21, 2004

Flight Safety en de Atos
Vandaag de eerste dag van Flight Safety gehad. Weer even de normal en non-normal procedures doorgenomen en de touch-drill gedaan. Zoals elk jaar moesten we ook vandaag weer even alle flight safety items in handen hebben gehad en aan of op hebben gedaan.
En ook zoals elk jaar een bewusteloze piloot uit zijn stoel gehaald. Toch weer fijn om alles weer even te oefenen en elk jaar komen er toch weer wat vraagjes bij je boven.
Ook weer heerlijk bij de koffiemachine rondgehangen. Beetje bijkleppen met collega's die je al ik weet niet hoe lang niet gezien hebt.
's Middags EHBO. Dit keer met een Lotus-medewerker erbij. Dat maakte het wat smeuïger dan voorgaande jaren. Hele mooie wonden enzo en een prachtig acteerspel van deze man.
Om 10 voor 4 zat ik al weer in de auto richting huis en ben nog even naar de Hyundai Atos wezen kijken. Ook een kek karretje zeg! En ongeveer dezelfde prijs als de KIA maar dan zit er geen ABS in, bij de KIA wel. Wel weer een mooi zonnedakje.
Maar iets als ABS is natuurlijk wel een veiligheidsitem! Niet geheel onbelangrijk dus.
Morgenmiddag heb ik een afspraak voor een testritje.
Van lezer Peter kreeg ik de url van een test van de KIA en deze komt er echt heel mooi uit. Nog een lezer heeft er zelf ééntje en is erg tevreden. Mijn moeder die er ook al enkele maanden een heeft is ook dik tevreden. Rijd ik straks nog in dezelfde auto als mijn moeder.

Image Hosted by ImageShack.us

Deze is dan wel geel maar mijn voorkeur zou uitgaan naar zilvergrijs metallic, net als ................ juist ja...................mijn moeder.
Maar goed, misschien ga ik ook nog wel even naar de Panda kijken, zit ook in dezelfde prijsklasse maar komt toch iets slechter uit de test en volgens mijn vader moet ik geen italiaanse rotzooi kopen.
Zo heeft iedereen een mening en wordt mijn keuze er niet makkelijker op maar ik vind het wel leuk om overal te gaan kijken.

Ik ga maar weer eens slapen. Morgenochten beginnen we gelijk met het examen. Ik heb vandavond alleen nog even de lay-outs geoefend. Twee keer foutloos maar morgen zal ik best wel weer een foutje maken. Doe ik altijd!
Ik hou jullie op de hoogte!

No comments: