Thursday, October 28, 2004

Eindelijk voelde ik me gisteren weer fit! Wat een mazzel voor die 32 passagiers die we richting Antalya vervoerden!
Gelukkig hadden we een volle bak terug. Dan schiet de tijd wat meer op. Helaas maakten ze niet echt superveel gebruik van onze service. Toch nog heel hoopvol een 2e keer er in gegaan maar ook de 2e keer waren we er zoweer uit.
Ach, lekker de Libelle lezen is ook niet verkeerd hoor. En mijn collega voorin kan nu een scoubidou werkstuk van mij de hare noemen.
Ruim voor tijd geland wat weer teniet zou worden gedaan door de Polderbaan. Gelukkig waren de luchtvaartgoden ons goed gestemd en kregen we alsnog de Kaagbaan. Zo, dat scheelt weer. En laat nou ook de dame voor de rolstoelpassagiers al in de gate staan. Wat een mazzel allemaal!
Morgenochtend om 03.30 melden voor een Tenerife. Mijn collega voorin staat er ook op. Als ze zich tenminste goed genoeg voelt want ze vertoonde nogal wat kwaaltjes als een verstopte neus, dichtklappende oren etc. Goh, waar ken ik dat van?

No comments: