Wednesday, February 18, 2004

Ha,ha, ik lees net pas mijn commentjes. Mo vraagt of wij nog wel eens werken. Nou, dat vragen wij ons zelf ook wel eens af. We hebben de mazzel dat de Taipei is gecancelled. Ik geloof door de chicken flue. Maar de reden is niet zo belangrijk. Feit is wel dat het met twee dagen werken per week wel een beetje op een vakantie gaat lijken ja.
We zeggen ook wel eens tegen elkaar: Tja, het is *** maar je moet door he.



2 maart begint de Adelaide en wordt het weer buffelen. Hoewel ik gehoord heb dat het in Nederland op het moment ook niet meevalt en dat er aardige schema's zijn gepubliceerd. Ook vanwege de vluchten vanuit Brussel na het faillisement van Sobelair.

Tot mijn grote blijdschap zag ik dat ik ook van mijn beste vriendin Meriam een commentje had. Maar Meriam toch.................bastarda...............hihi.

Ben ook al ontdekt door Ronald. Hai Ronald! Gezellie dat je meeleest.

Ik heb begrepen dat Nederland op sappige details van onze groep zit te wachten maar het loopt hier gewoon hartstikke lekker. Ook onderling. We zien elkaar niet overdreven veel en ik denk dat dat een goeie insteek is. Soms zijn we dan ineens weer allemaal bij elkaar, net als gisteren en dan zijn we 1 grote gezellige groep.
Dinsdag gaan we met zijn allen fietsen en ook dat zal vast weer heel gezellig worden.
En natuurlijk zien we elkaar in het hotel en bij het ontbijt. Dan zie je die weer eens en klep je een beetje bij en de volgende keer is het weer iemand anders. Kortom: Geen juicy details!

No comments: