Friday, January 30, 2004

Reactie op comments:
Hai Mo,
Leuk dat je ook nog wat schreef. Ja, de hitte is best lekker maar gisteravond toen ik aan het zwemmen was had ik het ineens een soort van koel. Koud zou het goede woord niet zijn. Gewoon even niet zo heel warm, het begon toen nl al een beetje te regenen. En ik vond dat lekker joh. Heerlijk, even niet warm, even geen klamme huid. Maar ik klaag niet hoor.
Wanneer ik thuis kom is nog niet duidelijk. Zo als het er nu uit ziet zou ik rond de 25e maart wel weer eens thuis kunnen zijn maar er ligt een aanvraag tot verlenging van API. Afwachten dus maar.
Wat een rotidee dat er weer een kapsolon is overvallen. Ik moet er ook maar niet te veel aan denken maar kijk toch maar goed uit.
Ik heb van Pa wel al twee emails gehad maar contact via sms is nog niet gelukt.
Liefs Lisette.

No comments: