Wednesday, January 28, 2004

Hai Rowan,
Waren inderdaad een paar verschrikkelijke dagen maar alles is weer goed gekomen. Zelfs hier kom je er wel weer doorheen. Ook al voel je je dan nog zo alleen.

Hai Eva,
Wat leuk dat jullie ook mijn avontuur volgen. Je was zeker wel verbaasd dat ik je verjaardag herinnerde. Hopelijk gaan niet te veel mensen nu denken dat ik mijn leven heb gebeterd want dat zou verwachtingen scheppen.

Diewerke,
Ik heb Maarten het comment laten lezen. Leuk dat je meeleest!

Tante Wil en Ome Frans,
Alles goed daar in Zoetermeer. Bedankt voor jullie lieve berichtje.

Marijn, ik ben zo blij voor jullie dat het weer goed gaat met je vader. Ik maak me van hier uit toch een beetje zorgen hoor. Geef mijn schatten een lekkere knuffel en heeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt. Monique arriveert 6 februari.

Hai Maris en Leen,
Hier is alles goed weer hoor. Ben je geslaagd voor flight safety? Vast wel. Oh, wat zou ik Mylan graag even zien. 5 minuutjes maar en dan moet die wel even naar me lachen en guh, guh doen. Kan je me geen foto sturen? Als je die invoegt in de mail kan ik hem volgens mij wel zien. Dikke kus

Hai Menno,
Je ziet het, er staat weer een heel verhaal op. Ik heb mail van Pa gehad maar kon het op een of andere manier niet beantwoorden vanwege slome internetverbinding. Ik mail hem een dezer dagen nog een keer.
Groetjes aan Cynthia.

Nou Ma, wij hebben al uitgebreid gesproken. Ik weet hoe het met jou en Wim gaat daar in Etten-Leur. Jullie weten hoe het met mij gaat. Liefs!

Iedereen heel erg bedankt voor de commentjes. Ik vind dat zo leuk om te lezen. Doet me echt goed. Liefs allemaal.

No comments: