Tuesday, January 13, 2004

Of ik mijn koffer al gepakt heb? Nee, nog niet. Hoe moet je nu eigenlijk voor drie maanden pakken? Volgens Jan net als voor 3 weken, alleen moet je wat vaker wassen. Ik vond dat wel een relaxte insteek. En voor de rest herinner ik me zelf er regelmatig aan dat je daar ook alles kunt kopen.
Ik heb wel bedacht dat het makkelijker pakken is als je strijkmand leeg is zodat je in ieder geval weet wat je voor kleding hebt. En een lege wasmand wil ook wel eens helpen.
De strijkmand is in 3 jaar niet zo leeg geweest en ik heb 11 sokken zonder wederhelft. Volgens mij eet mijn strijkmand sokken.
Het is nu 12 uur 's nachts nederlandse tijd en heb morgen een infosessie met de rest van de crew. Ik ga mijn mandje opzoeken maar eerst nog even een wasje er in gooien. Anders heb ik morgen niks te strijken.

No comments: