Sunday, January 18, 2004

Vandaag voor het eerst een massage gehad. Gelijk goed afgedongen ook. Ze vroeg 100.000 roepia voor een uur en we zijn geeindigd op 50.000 roepia (5 euro ongeveer).
Daarna helemaal slaperig weer terug naar het strand gegaan.
Ondanks dat ik maar even heb gelegen nog en ik factor 17 gesmeerd heb ben ik toch op mijn schouders verbrand en hoewel ik een petje droeg is ook mijn gezicht wel enigszins verkleurd.
We zijn net met een paar crew en wat aanhang wezen eten bij een tentje aan zee. Heerlijk buiten gezeten.
We gaan dinsdag raften met een hele groep. Verder komen er steeds meer ideeen omhoog. Zo willen we nog op kookles gaan in Ubud. Iets wat de crew voor ons ook heeft gedaan en wat erg goed bevallen is. We moeten nog vis eten in Jimbaran en ga zo maar door. Tussendoor moeten we natuurlijk ook nog werken. Dat is jammer ;-).
Ondertussen raak ik weer gewend aan de hagedisjes en heb ik al heel veel geko's gehoord maar er nog geen een gezien. In eerste instantie dacht ik een papagaai te horen maar het bleek een gekko te zijn. Zo'n grappig geluid. Ze zitten vaak in de daken van restaurants enzo maar ze verschuilen zich goed. Je hoort ze wel maar ziet ze niet.

Morgen ga ik samen met Barbel een familiarisatievlucht doen naar Perth. De kunst een beetje afkijken van de andere crew. Zij gaan waarschijnlijk zo rond de 28e weg. De rest van onze eigen crew verwachten we de 23e als ik het goed heb.

Ik heb nog steeds geen idee wat het aantal graden hier is maar ik heb vandaag al twee keer gedouched omdat ik met zo vies en klam voelde. Ook dat zal wel gaan wennen.



No comments: