Friday, June 24, 2005

Vandaag op weg naar de luchthaven Rotterdam even snel bij mijn jarige broertje langsgegaan voor een bakkie. Gefeliciteerd Menno!

Image Hosted by ImageShack.us

Hij en vriendin wonen maar een minuut of 5 à 10 van de luchthaven vandaan. Ik ging dus een kwartier voor meldingstijd weg en ging me stiekem toch een beetje haasten terwijl ik de klok in de gaten hield. Precies op tijd stapte ik de crewroom in. Helemaal leeg!
Hé? Waar zijn mijn collega's? Er staat geen kist van ons op het platform.
Ja hoor, het was weer zover. Een uur te vroeg gemeld. Gewoon verkeerd in mijn agenda geschreven.
Ach, het is pas de eerste keer dit jaar, dus dat valt wel mee, toch?

Je ziet trouwens wat teksten op t-shirts. Wat dacht je van een passagiere die een t-shirt droeg met op haar borsten de tekst "Not everything is flat in Holland"?
Ik kon er wel om lachen.

No comments: