Thursday, June 30, 2005

Nog meer foto's van Gambia

Image Hosted by ImageShack.us

In de taxi naar het hotel begon de schemer al in te vallen.


Image Hosted by ImageShack.us

Na een douche gingen we het hotel verkennen en werden we verrast met een optreden van een Afrikaanse dansgroep. Het zingen was meer een soort schreeuwen en klonk ons vals in de westerse oren. Maar we genoten toch van het spektakel.


Image Hosted by ImageShack.us

Vol vuur en temperament werd er gedanst. En dat met die hitte!


Image Hosted by ImageShack.us

Zelfs een steltloper ontbrak niet.


Image Hosted by ImageShack.us

En ook de vuurspuwer niet!


Na het optreden werd ons een cd te koop aangeboden. Heel duidelijk zelf gebrand. Met viltstift was er in een slordig handschrift wat opgeschreven. We bedankten maar hebben later wel in de cocosnoot waarmee ze langs gingen een leuke tip achter gelaten.
Terug in mijn kamer trachtte ik te slapen. Ik hoorde de zee die hemelsbreed 100 meter van mijn kamer op het strand landde ruisen. Toch heb ik het nog 2 uur zien worden. Waarschijnlijk ben ik ergens daarna in slaap gevallen om weer wakker te worden van een gigantische regen en onweersbui. Wat een klappen!

Image Hosted by ImageShack.us

De volgende ochtend zagen we het hotel voor het eerst bij daglicht.


Image Hosted by ImageShack.us

Niet slecht.


Image Hosted by ImageShack.us
Om 06.55 lokale tijd (en tevens GMT) kwam de taxi ons weer ophalen en gingen we weer richting luchthaven.


Image Hosted by ImageShack.us

Waar zou je liever wonen? Hier?


Image Hosted by ImageShack.us

Of hier?


Image Hosted by ImageShack.us

Ik heb in nog geen één land zoveel onafgebouwde huizen gezien als hier.


Image Hosted by ImageShack.us

Op de luchthaven werden we weer geholpen met onze bagage door onze bagagemijnheer. Ik heb zijn adres gekregen om zijn foto's naar toe te sturen. Nou, dat zal ik dan maar doen.

No comments: