Sunday, June 05, 2005

Ik heb de hoofdprijs overleefd. Wat een killer weer. Zeker als je zo laat landt. Half 3 's nachts. Dat was wel 20 minuten voor schema overigens.
En als er niet een presidentieel vliegtuig vanaf Hurgada was vertrokken waren we nog eerder geland maar goed. Onze laatste bus met passagiers mocht niet vertrekken voordat één van de Mubarraks in het vliegtuig was gearriveerd. Het platform moest helemaal leeg zijn tijdens de rit van zwaargepantserde auto's van de terminal naar één van de twee presidentiële vliegtuigen.
Het was niet bekend wie het was. Misschien wel de vrouw van Mubarrak maar in ieder geval niet Mubarrak zelf want, zo vertelde één van de afhandelaren, dan had er aan beide kanten van het vliegtuig een mannetje met de Egyptische vlag gestaan.
Er stond trouwens nog een leuk jetje. Dat was eigendom van de zoon van Mubarrak.
Allemaal wel grappig om te zien maar het gooide wel roet in het eten van ons plannetje om ver voor schema te landen.

Eén van de collega's werd om 12 uur 24 jaar. Die hebben we met een verjaardagsmuts op een een grote bos ballonnen door het gangpad laten lopen.
Helaas weigerde hij hem ook in de crewroom op te zetten. Desondanks hebben we hem toch nog het reisscheerapparaat kado gedaan.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Van de week had ik ook nog Aart Langenberg aan boord. De stem achter de reportages Peter R. de Vries en de nieuwslezer van Sky Radio.
Ik had hem al eerder aan boord gehad en deze keer maakten we even een praatje.
Ik vond het een aardige man en leuk om wat over zijn werk te horen. Atijd interessant om een blik in andermans keuken te werpen.Ik ben gek op waargebeurde misdaadverhalen en vond het wel grappig om het één en ander over Peter R. de Vries te horen.

Hieronder nog een paar foto's waar ik nog niet aan toegekomen was om te plaatsen.

Op weg van A naar B, ik weet bij god niet meer welke vlucht het hier betreft, werden we ingehaald door Malaysia Airlines.

Image Hosted by ImageShack.us

Feestje! Rechts de jarige Mo!

Image Hosted by ImageShack.us

Gerben en ikke.

Image Hosted by ImageShack.us

Gerben en Wietske.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


En nu verwacht ik van een zeker iemand toch echt een commentje ;-).

No comments: