Wednesday, June 22, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

Ik kreeg vandaag post van www.mylenses.nl. Met je grappigste anekdote over het contactlens dragen kun je een jaar lang gratis contactlenzen winnen.
Laat ik nou ook best wel een grappig verhaal hebben.
Het was nog in de tijd dat we regelmatig op stop gingen. Tijdens een stopje Thessaloniki hadden we 's avonds met de crew lekker zitten pimpelen aan het zwembad. Het werd erg gezellig en de drank vloeide rijkelijk.
Ergens ver na middernacht verdwenen we naar onze respectievelijke kamers. In de badkamer wilde ik mijn lenzen uitdoen maar kwam er achter dat ik het potje en de vloeistof vergeten was.
Geen probleem. Ik pakte een glas, vulde die met water en legde mijn lenzen erin.
's Ochtends werd ik wakker met een kleine kater en de bijbehorende dorst. Ik strompelde slaapdronken naar de badkamer en pakte een glas waar al wat water inzat, deed er nog wat water bij en dronk dit gulzig op.
Getver, er gleed iets glibberigs door mijn keel. Nou ja, niet te veel bij na denken maar, het kwaad was al geschied. Ik ging weer lekker op bed liggen en sliep nog een uurtje door.
Later werd ik wakker en ging douchen. Na het douchen wilde ik mijn lenzen indoen. Waar waren die ook alweer?
En op dat moment drong het tot me door. Die zaten in dat glas dat ik diezelfde ochtend leeg had gedronken. Ik had mijn lenzen opgedronken! Gelukkig gingen we de volgende ochtend alweer naar huis maar in de tussentijd heb ik de wereld in een waas bekeken.
Wat denken jullie? Zou ik hiermee een jaar lang gratis lenzen kunnen winnen?

No comments: