Sunday, June 12, 2005

Treviso was de vlucht van vandaag. Een vlucht als alle anderen. Dacht ik! Halverwege de terugweg begon dat beeldte veranderen door twee vervelende heren, duidelijk onder invloed van de drugs. Het gedrag varieerde van denigrerend tot agressief.
Het denigrerende gedrag mocht ik aan den lijve ondervinden maar deed me niet erg veel.
Ik ben ook niet op hun opmerkingen ingegaan. Ze leefden volgens mij in een totaal andere wereld waar ik toch niet tot zou doordringen.
Later hoorde ik wel van passagiers dat ze agressief waren geweest tegen de buschauffeur die hun naar het vliegtuig reed en ook naar één van de passagiers toe. Ik heb de passagiers gevraagd voortaan dit gedrag al tijdens het instappen te melden. Nu hoorde ik het pas bij het uitstappen.
Waarschijnlijk waren ze overdonderd en hebben verder niet nagedacht maar agressie is natuurlijk het laatste wat je in een ijzeren buis op een kilometer of 12 hoogte kan gebruiken.

No comments: