Saturday, September 18, 2004

Werkelijk waar. Nog steeds zijn er mensen die een patatje met en een kroket bestellen. Met mijn allerliefste glimlach meld ik dat deze helaas op zijn.
"Die hadden we nog niet gehoord" kon ik nog net op tijd inslikken. Je bent een goede stess of niet hé. Je blijft beleefd.
Verder was de vlucht weer leuk en lekker kort. Op de italiaanse bestemmingen is het altijd maar weer afwachten hoe groot de zonnebrillen en hoe klein de mobieltjes zijn.
Laatst nog op Pisa gevlogen en op die vlucht waren de italiaanse passagiers zo modern dat ze wel een parodie op zichzelf leken. (Goh, wat ben ik kritisch vandaag).
Vandaag echter waren de italianen stijlvol, zoals het een goede italiaan betaamt.
En vooral op de heenweg hadden wij een paar aangename verschijningen aan boord. Uiteraard door ons meiden (all femal cabin crew vandaag) van top tot teen besproken.
Toch wel grappig dat je op sommige vluchten al een klein beetje weet wat te verwachten. Zo wachten Italianen nooit tot het teken "riemen vast" uitgaat maar staan al op als de wielen nog maar net de grond geraakt hebben. Daarna komen alle mobieltjes tevoorschijn en wordt er druk gebeld.
Okay, okay, een beetje generaliserend is het wel maar toch............... En oh ja, vaak zitten ze heel de weg met hun zonnebril op. Ook zo typisch italiaans.

Ik ben benieuwd hoe een italiaanse crew hun nederlandse passagiers zou beschrijven.

Morgen nog een Barcelonaatje en dan is het weer weekend voor deze stess. Vier dagen nogal liefst. Ik had nog wat te goed van een bewilliging.
Bewilligen is vliegen in je vrije tijd en wordt beloond met vrij dagen op je eerstvolgende te publiceren schema.

No comments: