Wednesday, September 22, 2004

Chica is zoek. Gisterochtend heb ik haar buiten gelaten en pas tegen het eind van de middag weer gezien. Ze zat op de schutting maar wilde niet binnen komen. Ze is nogal een gevoelig katje dat vlug van streek is en wel vaker niet binnen wil komen maar ze komt altijd 's nachts binnen slapen.
Vannacht dus niet en tot nu toe heb ik haar de hele dag nog niet gezien. Ik heb al door de wijk gelopen in de hoop haar te zien. Onder een auto of een carport ofzo, schuilend tegen de regen. Bij de dierenbescherming heb ik haar als vermist opgegeven.
Eigenlijk dacht ik dat ze wel weer binnen zou komen lopen en dat klagende miauwtje van haar zou laten horen maar daar ga ik nu toch aan twijfelen. Ik ben er niet happy mee.

21.50
Gelukkig! Ze is weer terug. Viel gelijk aan op haar etensbakje. Ze was helemaal uitgehongerd. Ze heeft vast ergens opgesloten gezeten.
Wat een opluchting.

No comments: