Thursday, September 23, 2004

En weer is Chica niet van plan thuis te komen. Hoe ik ook roep en fluit en met de brokjes rammel, ze is nergens te bekennen. Wat heeft ze toch? Zou ze ergens een scharrel hebben? Ik maak me al minder zorgen als gisteren want ik heb nu het gevoel dat ze wel weer terug komt maar toch......................echt lekker zit het me niet.

André Hazes is dood. Vanochtend vroeg hoorde ik het tijdens het behang krabben op de radio. Ik had toen nog geen idee dat Nederland zo zou gaan rouwen. Je kan geen radio of t.v. aanzetten zonder ermee geconfronteerd te worden.
Het condoleanceregister van de fanclub heeft al 127 bladzijdes.
Dinsdag wordt hij gecremeerd. Op RTL boulevard stelde een fan van het eerste uur voor om die dag om 12 uur overal de speakers naar buiten te richten en het nummer "Zij gelooft in mij" te draaien. Kwalbert Verlinden vond dit een heel erg goed idee.
Een leuke anekdote van hem vond ik wel dat hij op de sportschool naast André op de loopband stond. Hij probeerde om nog een beetje in shape te komen voor een groot concert. André had een biertje voor zijn neus staan omdat je van sporten zo uitdroogt.
Tja, het is wel het biertje en andere slechte leefgewoontes die hem zijn leven gekost hebben. Triest hoor.
De eerste grap via email heb ik al ontvangen (grafsteen met Heineken uithangbord) en mijn broertje wilde gelijk zijn Heineken aandelen verkopen.

No comments: