Friday, June 25, 2004

Vanochtend moest ik om 3 uur opstaan voor een Malaga. Heel hoopvol ging ik gisteren dan ook vroeg naar bed. Slapen heb ik echter niet veel gedaan.
Boven me werd gezongen, geschreeuwd en vreugdedansjes uitgevoerd. En elke keer als ik dat hoorde rende ik mijn bed uit en zette even snel de t.v. aan om te zien wie er gescoord had. Ik had dus net zo goed kunnen kijken.
Daarna in slaap gevallen? Welnee, buiten ging het feest gewoon door. Toeterende auto's, zingende mensen en ga zo maar door.
Het was dus een kort nachtje maar het was voor het goede doel!

Het zal zo rond kwart over 5 geweest zijn dat we richting de kist liepen en passagiers uit Portugal zagen terugkomen. Moe maar voldaan!



Saillant detail. Ze vlogen met een duitse maatschappij. Je zou toch maar als duitse steward(ess) op zo'n vlucht staan. Dat doet pijn!

In ieder geval zit dag 2 van een 7 daagse werkdag er weer op. Vanmiddag op de bank in slaap gevallen, dat wel.
Morgen naar Napels. Overmorgen Rimini en voor de overige standby's zal ik vast ook wel wat leuke bestemmingen krijgen.

Ik had op mijn nieuwe rooster een correctie van 4 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds. Wow, dan moet ik toch wel aardig wat uurtjes gedraaid hebben.

Nog even de beloofde foto van Rob Stenders en Henk Jan Smits. Heb mezelf maar even weg gefotoshopt. Ik stond er niet echt geweldig op.
De heren eigenlijk ook niet, haha. Hoewel Rob Stenders best wel een lekker ding is in het echt. Ik val niet op blond, maar toch........niet verkeerd vonden de dames aan boord.


Ik ga maar eens slapen. Morgen weer werk aan de winkel.

No comments: