Wednesday, June 30, 2004

Er wordt tegenwoordig weer veel over Bali gesproken. Sommigen weten zelfs al met zekerheid te melden dat we van de winter weer gaan. Anderen weten te melden dat er alleen kisten gaan en geen cabinepersoneel.
Er wordt ook gesuggereerd dat als we gaan er weer op senioriteit zal worden ingedeeld.
Persoonlijk schaar ik alles nog onder wishful thinking. Het enige wat ik zeker weet is dat ik van onze chef de mission te horen kreeg dat we teruggevraagd zijn voor oktober. Dat was een dag of twee voor ons vertrek uit Bali.
Afwachten en duimen! En in de tussentijd even wat fotootjes van Bali.


Het hotel.


Dreambeach, geloof ik. Ik ben er zelf nooit geweest. Ik denk dan ook dat deze foto van Barbel komt.


BBC 1 en BBC 2, samen aan het raften.


Kustlijn van Bali. Toendertijd een vertrouwd gezicht.

No comments: